BEHÖVER Ni PERSONAL?

VI MATCHAR RÄTT PERSON TILL ERT BEHOV

AuxiliRec är i grunden ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar främst inom sektorerna Administration, Kontor & Service, Försäljning & Kundtjänst, Vård, Hälsa & Omsorg, Logistik, Lager & Transport, Bygg, El & Tele. Vi erbjuder bemanning och rekrytering som effektivt och professionellt leder er till era nya arbetskollegor. Vi hittar de som passar ert företag och eran tjänst bäst!

 

Med fokus på flexibilitet, tidseffektivitet och rätt kostnad kan vi vara er förmedlare av den optimala bemanningen. Med vår ingående kunskap och erfarenhet inom de olika branscherna och vårt stora kontaktnätverk har vi möjligheten att få fram de bästa kandidaterna som passar era behov bäst. Vi vet vad som krävs för de olika jobben och förstår vad ni behöver till era uppdrag, vilket gör processen enkel utan att ni behöver lägga ner tid och energi på det själva.

Vi tror starkt på mångfald och är drivna att utveckla ert företag med arbetskraft och kunskap från olika bakgrunder och kulturer. Då ca 20 procent av Sveriges befolkning har en annan bakgrund än svenskt påverkar det ditt företag positivt genom att ha en multikulturell personalkraft, eftersom det gör att man förstår sina kunder bättre vilket i sin tur ökar lönsamheten.

 

Genom att arbeta utifrån en modell som vi länge utvecklat, gör vi bemannings- och rekryteringsprocessen snabb men noggrann, utan att ni behöver oroa er över om-rekrytering. Vi förstår vikten av tid och pengar.

© 2019 BY AUXILIREC AB

  • Facebook Basic Black
  • Black Instagram Icon
  • Linkedin - svarta cirkeln

info@auxilirec.se   |   Kistagången 12, 164 40 Kista